//ut.bible(pl) by shuuk'Flocutus translated by best|Shiro_4
 
[Controls] [Graphics] [Dodging] [Map Control] [Underdog] [Timing] [Lead] [Sounds] [Respawning] [Prediction] [Suprise] [Shieldbug] [Tricks] [FeignDeath] [General]

:Hammer: :Enforcer: :Bio: :Schock: :Pulse: :Ripper: :Minigun: :Flak: :RL: :SniperRifle:
Shield Bug

W UT jest pewien bug, który ma wpływ na obrażenia. Przydatny jest szczególnie w duelach.
Ponieważ Epic jeszcze go nie naprawił, (chociaż doskonale o tym wie) zacząłem na to patrzeć jak na nową możliwość, a nie jak na błąd w grze.
Tak czy owak, używając tej dodatkowej możliwości możesz zdobyć do 50 punktów więcej opancerzenia, więcej niż maksymalne 150, co oznacza 33% pancerza więcej!
Bug jest prosty. Jeśli masz shielda i zostaniesz zraniony np. do 80 punktów. Weźmiesz armor masz 150 - 80 = 70, więc znowu masz 150, 80 shielda i 70 armor. Jeśli teraz weźmiesz pady nie powinieneś dostać nic więcej. Tu właśnie shield-bug wchodzi do gry. Jeśli masz shield i armor, tylko shield będzie liczony gdy podniesiesz pady. Więc dostaniesz dodatkowe 50 armor. Masz teraz 80 shielda, 70 armora i 50 padów, co wszystko daje 200. Hud jednak nadal będzie pokazywać 150, ale gdy zostaniesz zraniony możesz zobaczyć, że pierwsze 50 punktów obrażeń nie będzie odliczone. Działa to także, gdy najpierw weźmiesz pady zamiast armora.
Tu macie grafik który pokazuje co i jak:



                            " extra armor zależy od poziomu shielda"

Jeśli dalej nie wiesz o co chodzi, tu masz to co powinieneś zrobić:
1. wziąć shield
2. zostac zranionym lub zranić się samemu do 100-50 shield
3. wziąść armor
4. wziąść pady

układ 3 i 4 może zostać zmieniony.

Nie jest łatwo zdobyc przewagę wykorzystując tego buga, ale 50 punktów pancerza więcej zawsze może decydowac o życiu lub śmierci, czasami najmniej (-;

Oczywiście wszystko działa na mapach z shieldem, armorem i padami, wiec można to wykorzystać na decku czy turbinie.