//ut.bible(pl) by shuuk'Flocutus translated by best|Shiro_4
 
[Controls] [Graphics] [Dodging] [Map Control] [Underdog] [Timing] [Lead] [Sounds] [Respawning] [Prediction] [Suprise] [Shieldbug] [Tricks] [FeignDeath] [General]

:Hammer: :Enforcer: :Bio: :Schock: :Pulse: :Ripper: :Minigun: :Flak: :RL: :SniperRifle:
Prediction

W duelu przewidywanie jest wszystkim. Chodzi o to aby próbować rozpracować gdzie twój przeciwnik się znajduje, ile moze mieć życia/pancerza, jaką ma broń i co zamierza zrobić. To jest główny klucz do zwycięstwa. Wyróżnić można trzy rodzaje przwidywania.

Pierwszy poziom przwidywania jest używany w walce, głównie przy broniach takich jak RL i schock. Tymi bronmi nie powinieneś strzelać w miejsce w którym znajduje się twój przeciwnik, ale gdzie będzie gdy pociski uderzą. Próbowanie przewidzenia właśnie tego, zalicza się do poziomu pierwszego.
Drugi poziom to przewidywanie "wzrokowe". Widzisz przeciwnika wchodzącego do korytarza z dwoma wyjściami. Możesz przewidzieć, kiedy wyjdzie po drugiej stronie.
Trzeci poziom jest bardziej skoplikowany. Opiera sie na dźwiękach, zdarzeniach, takich jak respawn shielda/armora lub ostatni znany status przecwnika. Jeśli ma niski poziom życia to pewne jest, że pójdzie po apteczki. Generalnie można powiedzieć, że przewidywanie oparte jest na logicznym myśleniu. Podczas meczu musisz pytać się zawsze "Gdzie on może być?" i "Co zamierza zrobić?".
Odpowiedzi na te pytania są, sprawą praktyki, znajomości mapy i szybkiego myślenia.