//ut.bible(pl) by shuuk'Flocutus translated by best|Shiro_4
 
[Controls] [Graphics] [Dodging] [Map Control] [Underdog] [Timing] [Lead] [Sounds] [Respawning] [Prediction] [Suprise] [Shieldbug] [Tricks] [FeignDeath] [General]

:Hammer: :Enforcer: :Bio: :Schock: :Pulse: :Ripper: :Minigun: :Flak: :RL: :SniperRifle:
Ripper


Damage/hit:   45h primary
157h headshot
52h secondary
Rate: 2.9/s   primary
1.5/s   secondary
Splash Radius:    180uu   secondary
Damage/s: 130h primary
455h headshot
78h secondary


Ripper jest najbardziej "lamerską bronią". W pierwszym trybie strzela pociskami odbijającymi się od ścian aż 6 razy. Jeśli któryś z nich trafi w górną część modelu gracza przyznawany jest headshot, tak więc zawsze powinieneś celować w głowę. Headshot Ripperem zadaje największe potencjalne obrażenia, tyle tylko że trafienie jest bardziej kwestią szczęscia niż celowania.

W drugim trybie Ripper strzela eksplodującymi pociskami, jest to coś w stylu RL. Ich wielka zaletą jest to, że są o wiele szybsze niż rakiety i mają prawie taki sam rozrzut. Charakteryzują się także szybszą częstotliwością strzału. Alternatywny tryb z Rippera zadaje tylko mniej niż połowę obrażeń jakie zadaje rakieta, tak więc powinieneś używać tego trybu tylko jeśli nie ma pod ręką żadnej innej broni.

Podsumowując, ripper jest główną bronią, w FFA gdzie można zdobyć bardzo dużo fragów po prostu lamiąc pierwszym trybem. Jest rzadko używany w duelach.