//ut.bible(pl) by shuuk'Flocutus translated by best|Shiro_4
 
[Controls] [Graphics] [Dodging] [Map Control] [Underdog] [Timing] [Lead] [Sounds] [Respawning] [Prediction] [Suprise] [Shieldbug] [Tricks] [FeignDeath] [General]

:Hammer: :Enforcer: :Bio: :Schock: :Pulse: :Ripper: :Minigun: :Flak: :RL: :SniperRifle:
Dodging

Dodging w Unreal Tournament jest odpowiednikiem Bunnyjumpingu w QW i Strafejumpingu w Q2/Q3/CS. Używając tej techniki doświadczeni gracze mogą poruszać się znacznie szybciej niż normalnie chodząc. Prędkość dodge'a to 600uu/s, co jest 1.5 raza szybsze niż zwykły bieg.
Coś co powinieneś wiedzieć to to, że częstotliwość składowej pionowej do twojego dodge'a jest niezmieniona, a wiec najszybszą metoda nie jest poruszanie sie w przód/tyl, ale bokiem robiac dodge. To oznacza, że jeśli idziesz do przodu, zrób zwrot 56 stopni w lewo i dodege'uj w prawo tak szybko jak to możliwe.



                                                       "dodge"

Po skoku odwracasz się dopóki nie możesz znowu dodgować. W ten sposób teoretycznie możesz zbudować 721uu/s w przeciwnieństwie do normalnego dodgu 600 uu/s i 400 uu/s, biegnąc.
Nagrałem demo by pokazać o co mi chodzi.

Powinieneś nauczyć się wykorzystywać różnice wysokości. Gdy jesteś w powietrzu nie oddziałuje na ciebie tarcie dzięki czemu prędkość twojego dodge'a nie zmniejsza się.
W przeciwieństwie do Bunnyjumpingu/Strafejumpingu dodging może być także bardzo użyteczny w walkach. Dziękni niemu możesz łatwo unikać pocisków takich jak rakiety czy kulki z schocka. Możesz także zdenerwować przeciwnika, gdyż gdy wykonujesz dodge traci on celność z broni punktowych. Dodging może jednak przkształcić się korzyść ujemną, kiedy zacząłeś już dodgować nie ma sposobu, aby zatrzymać się w powietrzu, więc jestes bardzo łatwy do przewidzenia.
Poza tym możesz wykonywać skoki które S.A. niemozliwe do wykonania przy użyciu normalnego przycisku skoku, gdy dodgujesz twój skok jest daleki ale nie wysoki.