//ut.bible(pl) by shuuk'Flocutus translated by best|Shiro_4
 
[Controls] [Graphics] [Dodging] [Map Control] [Underdog] [Timing] [Lead] [Sounds] [Respawning] [Prediction] [Suprise] [Shieldbug] [Tricks] [FeignDeath] [General]

:Hammer: :Enforcer: :Bio: :Schock: :Pulse: :Ripper: :Minigun: :Flak: :RL: :SniperRifle:
Weapons - Impact Hammer (Młotek)

Damage/hit max. 135h, increases
linear when charging  
primary
30h                                                         secondary
Range 90uu, auto release
range 60uu
primary
180uu secondary
Time until charged:   2s, auto release
after 1.33s
primary
Rate: 1.35/s secondary
Damage/s: 68h primary
41h secondary

Ta broń służy do walki wręcz, tzn. jest ostatnią linią obrony. Gdy naładowana może zadać niezłą ilość obrażeń, po 1.5s możesz już zabić kogoś z normalnym poziomem życia, a 135 punktów obrażeń po 2 sekundach nie jest wcale złym wynikiem. Nie dość, że broń ta wydaje głośne dźwięki podczas ładowania, to aby zdobyć frag musisz podejść bardzo blisko przeciwnika, a nawet z dodgnigiem jest to czasami niemożliwe, zwłaszcza na otwartym terenie.
Jedynymi miejscami w których młotek sie przydaje są bardzo wąskie korytarze (takie jak na turbine) na górze/dole wind lub za teleporterem. W duelach użyłbym go tylko w ostatniej szansie, ponieważ nie ryzykujesz zbytnio stojąc za teleportem. Twój przeciwnik nie słyszy cię przez teleport, więc możesz łatwo uciec gdyby nadchodził od tyłu.
Mimo, że nie jest on tak użyteczny jak broń, nie grałbym bez niego, ponieważ jest doskonałym narzędziem, aby dostac się do wysoko położonych miejsc. Nazywa się to trick jumpingiem, jest to coś jak rocket jumping w Quake. Ładujesz młotek, celujesz na wprost w ziemię i skaczesz puszczając przycisk. Skok będzie o wiele wyzszy niż normalny, lecz zawsze będzie zabierał 54 punkty życia, więc powinieneś używać go tylko wtedy gdy nie masz już nic do stracenia. Powtarzam jeszcze raz, zawsze przy takim skoku stracisz 54 punkty życia, nie ważne jak długo ładowałeś, twój impuls wzrasta liniowo, więc jeśli masz wystarczająca ilość czasu powinieneś ładować pełne dwie sekundy by skoczyć najwyżej jak tylko się da.
Powinieneś także być świadom, że jesteś bardzo podatny na obrażenia gdy wykonujesz taki skok. Młotkiem można także odbijać rakiety, jeśli użyjesz alternatywnego trybu strzału dokładnie w momencie gdy rakieta cię trafi.