//ut.bible(pl) by shuuk'Flocutus translated by best|Shiro_4
 
[Controls] [Graphics] [Dodging] [Map Control] [Underdog] [Timing] [Lead] [Sounds] [Respawning] [Prediction] [Suprise] [Shieldbug] [Tricks] [FeignDeath] [General]

:Hammer: :Enforcer: :Bio: :Schock: :Pulse: :Ripper: :Minigun: :Flak: :RL: :SniperRifle:
Bio Rifle

Damage/hit:   60h   primary direct hit
481.5h  secondary direct hit
Rate: 3.84/s primary
Time until charged:  4.1s secondary
Splash radius: 150uu primary
Damage/s: 230h primary
117h secondary


Bio rifle zachowuje się trochę jak granade launcher. Strzela zielonym śluzem, lecącym po łuku do ziemi. Ale w przeciwieństwie do granatów zielony śluz, przykleja się do ziemi i ścian eksplodując jeśli zostanie trafiony przez którąś z broni (wybuchowych), przy kontakcie z graczem, albo po 4 sekundach. Bio tak jak RL można naładować, co owocuje wielką kulą śluzu, która rozbija się na 10 mniejszych (potrzebujesz 10 ammo). Ta broń często jest niedoceniana, ponieważ nie jest łatwo nią trafić, ale jeśli trafisz duża kulką czyni ona przecwinika martwym nawet jeśli ma 199 życia i 150 armoru. Wielką zaletą Bio w porównaniu z młotkiem i RL to to że gdy ładujesz nie emituje ona żadnego hałasu, możesz więc zaskoczyć przeciwnika. Nie powinieneś podchodzić jednak zbyt blisko, gdyż w starciu z każda eksplodującą bronią powstaje efekt rozprysku, więc bardzo łatwo można zabić samego siebie. Lecz czasami jest to dobre wyjście, gdy na drugą strone zabierzesz jeszcze swojego przeciwnika (kamikadze style).
W pierwszym trybie możesz zadać bardzo dużo obrażeń, lecz trudno jest trafić, nawet blisko przeciwnika. Pierwszy tryb jest znacznie bardziej użyteczny by zablokować wejście, windę lub teleporter.
Podsumowując, bio rifle jest wyspecjalizowaną bronią taktyczną, nie użyłbym jej w normalnej walce kołowej.