//ut.bible(pl) by shuuk'Flocutus translated by best|Shiro_4
 
[Controls] [Graphics] [Dodging] [Map Control] [Underdog] [Timing] [Lead] [Sounds] [Respawning] [Prediction] [Suprise] [Shieldbug] [Tricks] [FeignDeath] [General]

:Hammer: :Enforcer: :Bio: :Schock: :Pulse: :Ripper: :Minigun: :Flak: :RL: :SniperRifle:
Lead

Mówiłem, że kontrola mapy jest najważniejsza. Tak na pewno ma duże znaczenie, lecz tylko tak długo jak jest remis. Jeśli obejmiesz prowadzenie nie potrzebujesz już kontrolować mapy. Oczywiście dobrze jest jeśli masz kontrolę, gdyż możesz zwiększyć bardziej swoją przewagę. Nie musisz przejmować się zbytnio jeśli jednak ją stracisz. Są dwie alternatywy, a wszystko zależy od pozostałego czasu. Jeśli do końca pozostało go niedużo, możesz próbować się schować. Kucać w ciemnych zakamarkach, udawać śmierć za skrzynią, czekać naprzeciw teleportu, wykonać skok na młotku do najmniej znanych miejsc. Musisz unikać walki za wszelką cenę. Niech czas działa na twoja korzyść. To jest kamperskie, lamerskie, ryzykowne, ale efektywne.
Druga alternatywa jest bardzo podobna do pierwszej, ale działa, gdy jest jeszcze dużo czasu do końca. Nie unikaj walki. Jeśli zdobyłes prowadzenie, nie musisz nabijać więcej punktów, wszystko co musisz zrobic to nie dopuścić, aby przeciwnik cię zabił. Za wszelką cenę jednak nie możesz dopuścić aby przeciwnik wziął shielda. Najlepiej będzie, gdy spróbujesz zdjąc go snajpą z dystansu, wystarczy tylko jeden headshot, a shield znika. Gdy znajdziesz się w opałach warto mieć na sobie buty.

Nie musisz tak bardzo martwić się o śmieci gdy pierwszy frag zostanie zdobyty, chodzi o zabijanie, a tylko lider decyduje gdzie ono się odbędzie...